HERKESİN KONUŞTUĞU DİLEK ALBAYRAK OLAYI! | TÜM GERÇEKLER!

  görünümler 557,291

Burak Güngör

Burak Güngör

2 aylar önce

Dilek Albayrak ve yaşadığını iddia ettiği şeyleri herhalde duymayan kalmamıştır. Ben de bu videomda ilgili konuyu detaylıca konuşmaya çalıştım. Şimdiden iyi seyirler..

İlgili video: bit.ly/3EW9e9i
Valilik Açıklaması: bit.ly/2ZpG3ek

Instagram: burakgungor
Discord sunucumuza katıl: discord.gg/qYKfcfR3zT
Twitch: www.twitch.tv/buraakgungor

Sponsorluk ve iş görüşmeleri için: info@burakgungor.com

YORUMLAR: 2 242
Esra Kaya
Esra Kaya 12 saatler önce
Madem kızın babası anası yapmadı böyle bir şey niye çıkıp demiyorlar kızım sen ne diyorsun diye. Benim bir suçum yoksa neden korkayım gerçekler neyse ortaya çıkacaktır zaten. Köylüler yalan söylüyorlar bence nasılsa hepsi bildiği halde durumu bu zamana dek sustularsa bunu da yaparlar. Hepsi bilmiyor olsa bile içlerinden bir kısmı mutlaka haberdardır hatta iğrenç bir şekilde kızdan faydalananlar bile aralarındadır. Ne olursa olsun bir kadın ve çocuğun taciz,tecavüz,şiddet çağrısı bastırımamalı ve hatta üzerine gidilmeli yalansa da doğruysada ortaya çıkar zaten
ilahe Behmenova90 deistim
ilahe Behmenova90 deistim 22 saatler önce
Kapakda cok benziyorsus
BÜŞRA
BÜŞRA 23 saatler önce
6:33
Lale Hesenova
Lale Hesenova Gün önce
Aynen düşündüğüm her şeyi anlatmışsınız👏🏻
Nur Gül
Nur Gül 3 gün önce
Cok dogru. Eside resmen şiddet uygulamış. O kızın programa değil devlet kontrolünde korumasında tutulması lazım.kendi şovları için kızın madutiyetini kullnmislar.
Sia
Sia 4 gün önce
Harikasin!
Emerald Banks
Emerald Banks 5 gün önce
Lan tamam da her dediginin dogru olup olmadigini ogrenmek icin konusturulmasi lazim... bezeri sorular mahkemede de sorulur...
Merve Ünal
Merve Ünal 6 gün önce
Ben de programın bölümüne denk gelmiştim ve bir hukukçu olarak o kızın orada maruz kaldığı şeyler gerçekten iğrenç ve yanlıştı , 18 yaşından küçük ve cebir , şiddet ile istismara uğramış bir çocuğun ifadesi psikolog tarafından alınır polis dahi alamaz ki bunlar en saçma ayrıntıları dahi soruyorlar kızın psikolojisini düşünmeden .
İlkay Aksoy
İlkay Aksoy 7 gün önce
O r p geçin geçin bunları
melinayın dünyası
melinayın dünyası 7 gün önce
Dediğiniz yayını izledim saç konusunda moral veriyor ne yapsın abartmışsınız. Bahattine de özür diletiyor zaten. Yani o kadar ağır konular var ki saç konusuna takılmanız. Siz Müge Anlı'nın Büyükşen bölümlerini izleyin o kardeşlere yaptıklarına bakın. 24 Yaşında bir kıza üstelik Büşra ile ilgili şununa gördük bununla gördük diye tel gelmedi hiç öyle işleri yok dediği halde sırf sinirlendiği ve konu ile alakası olmadığı halde zaten senin köyde hamile olduğun konuşuluyor demesi sırf kızdığı için yetişkin adama asalaksın sen bitsin sen demesini ettiği hakaretlere bakın ki ben öfkeden tamamını izleyememiş sinirlenip kapatıp sonra merakımdan yine dönüp izledim. Abartmışsınız. Keşke yayın yasağı gelmese ve etraflıca konuşulsa idi. Bahattin mi 17 yaşında kıza bunu yaptırıyor ailemi ortaya çıksa idi. anne baba yayına katılacakmış pazartesi fırsat olsa katılsa idi olay aydınlanabilse idi Müge de öyle konular haftalar sonra yayın yasağı geliyor burda 2 günde yayın yasağı ne hız
Orhan Gedik
Orhan Gedik 9 gün önce
Yok artık yaa..olamaz böyle birşey..programı youtube den izlerken sunumls ilgili miğde bulantımın bütün ayrıntılarını anlattın..demekki sorun bende değilmiş benim gibi düşünenlerde varmış..teşekkürler kardeşim..iyi açıklamışsın şu edepsiz program sunucusunu ve arada soru soran yaşlı kadını..NE HİSSETTİN..
Sahnaz Huseynova
Sahnaz Huseynova 10 gün önce
Gercekten cok guzel soyluyorsun agziniza saglik yhaa🖤
nese erbay
nese erbay 10 gün önce
Duygularıma tercüman olduğun için teşekkürler.. lütfen Müge anlı dan başkası yapmasın insanları rencide etmesinler..
Tuğba Turgut
Tuğba Turgut 11 gün önce
Burak seni oldum olası sevdim çocuk ağzına sağlık
Мамедов Юсиф
Мамедов Юсиф 11 gün önce
Ben şu deyqe izledim kanım kurudu o kıza bu işgenceleri yapanları diri diri yaksınlar bence dilek doğruları diyo koy xalkı dileyin anna babası kadar sucludular cünki dilekle birlikde olanlar o köyün insanları hepsi suc ortağı Allah belalarnl versin tüm kötelerin
Lilya Kaıl
Lilya Kaıl 11 gün önce
Yorum yoooook,buuu neee? Size tasekkur ederim😶
Esmanur Çelebi
Esmanur Çelebi 11 gün önce
Merhaba arkadaşlar normal sözlük kullanan arkadaşlarım biliyorsunuz ortaya bir konu oluyor ve sizde kendi fikirlerinizi söylüyorsunuz bende burak abi adına açtım.videolar hakkında aldığı olumsuz mesajlar hakkında ne düşünüyorsunuz diye de sordum bana destek vermenizi istiyorum arkadaşlar💗
Esmanur Çelebi
Esmanur Çelebi 11 gün önce
Merhaba arkadaşlar normal sözlük kullanan arkadaşlarım biliyorsunuz ortaya bir konu oluyor ve sizde kendi fikirlerinizi söylüyorsunuz bende burak abi adına açtım.videolar hakkında aldığı olumsuz mesajlar hakkında ne düşünüyorsunuz diye de sordum bana destek vermenizi istiyorum arkadaşlar💗
Esmanur Çelebi
Esmanur Çelebi 11 gün önce
Merhaba arkadaşlar normal sözlük kullanan arkadaşlarım biliyorsunuz ortaya bir konu oluyor ve sizde kendi fikirlerinizi söylüyorsunuz bende burak abi adına açtım.videolar hakkında aldığı olumsuz mesajlar hakkında ne düşünüyorsunuz diye de sordum bana destek vermenizi istiyorum arkadaşlar💗
Aişə Süleymanova
Aişə Süleymanova 12 gün önce
Doğru danışdız.Bilirsiz Türk milləti ,xalqı bizim millətdəndir.Ancaq qüsura baxmayın təkcə Show TV deyil digər kanallar da nəyinki TV proqramları hətta elə seriallar ,filmlər təqdim edirlər ki insan baxanda Türk olduğuna utanır.Bu proqramları,serialların yəni qısası məncə bu təqdim olunan şeylər Müsəlman tərəfindən,Türk olan birindən irəli sürülə bilməz.Bunu edən,yayan ,senarisini yazan Müsəlman ola bilməz,Türk ola bilməz.Türk milləti çünki Namuslu millətdir və bizim millətdir!
gecemsu
gecemsu 13 gün önce
Adamsin adamm vallaha böyle duyarlı insanları daha çok göz önünde tutmak lazımki bu programı yapanlar edepten utansın
Dilek Karadağ
Dilek Karadağ 14 gün önce
Aynen kardeşim ne kadar Güzel özetledin Doğru valahi
Cümre Sayar
Cümre Sayar 14 gün önce
Sunucudan nefret ettim müge anlı nin tirnaği bile etmezler
Elif Elif
Elif Elif 14 gün önce
Çok üzücü katılıyorum bu sorular çok dikkatimi çekti böyle basit olamaz
Rosemary
Rosemary 14 gün önce
Bence Müge Anlı dışında kimse bu tarz programlar yapmamalı. Bazen sıkılınca izliyorum ve işini güzel yapan tek kişi.
Atll Studio
Atll Studio 15 gün önce
Alti dakika oldu hala olayi anlatmadi,devamli program elestirisi,kapattim.
üç küçük adam
üç küçük adam 15 gün önce
Seni ilk defa görüyorum ön yargıyla açmayacaktım videoyu fakat yanılmışım helal olsun yapılacak en tokk eleştiri yorum nokta,,,
banu
banu 15 gün önce
Burak merhaba kizın durumuna gerçekten çok üzüldüm fakat neden müge anlı varken didem arslanin programını seçtiler ki müge anlı patır patır gerçekleri ortaya dökerdi. Didem arslan gercekten çok yapmacık muadil yani 🤦‍♀️
Arzu Akdoğan
Arzu Akdoğan 15 gün önce
Haklısın
Winfried Mahnke
Winfried Mahnke 15 gün önce
Serefsizler
Winfried Mahnke
Winfried Mahnke 15 gün önce
Dakka 3:20 deyim yorumu unutmayim diye yazayim dedim Helal Olsun kardesim Sana tamamen katiliyorum
seyma aktas
seyma aktas 16 gün önce
Programı bilmiyorum ama insallah kaldırılır.
seyma aktas
seyma aktas 16 gün önce
Ne kadar akıllı , zeki , mantıklı konuşan bir genç . Gerçekten gurur duydum. Gelecek vaad ediyor insana bu kötü gündemli günlerde . Yolun açık olsun ablacım .
Gizem Maier
Gizem Maier 17 gün önce
Cok DOGRU VE GÜZEL IFADE EDIYOR OLAYLARI VE PROGRAMM in yapimciligini . Tsk EDERIM BASARILARIN DEVAMINI DILERIM
Falom Baĺom
Falom Baĺom 17 gün önce
Agzimdan aldin resmen izlerken dusunduklerimi soyledin
Sultan Klıc
Sultan Klıc 17 gün önce
Keşke siz sunsansanız programı. 👍
x⁵⁰⁵
x⁵⁰⁵ 19 gün önce
Didemi sevmemekte haksız değilmişim.
Tayfun Sahin
Tayfun Sahin 20 gün önce
Yav allah aşkına didem arslan yazin youtubeye hep sapik programlar var TRpostde sirf reyting ugruna yapiyorlar Bunlar kurgu
fatih germiyan
fatih germiyan 21 gün önce
Burak sen iyi bir gozlemci ve sağduyulu biriymissin bunu görmüş oldum
İbrahim 'TinerJee' Ethem KCHN
İbrahim 'TinerJee' Ethem KCHN 22 gün önce
Siyaset yapmış olacağım ama bizlerin rezalet olarak adlandırdığı çoğu şeyi CHP özgürlük, düşünce özgürlüğü, laiklik diye bausediyorlar.
Hawar Nakhchervan
Hawar Nakhchervan 22 gün önce
Bunun arastirilmasi gerek 500 insani suclu gosteriyorlar
Kaan -
Kaan - 23 gün önce
Bu yüzden televizyon izlemiyorum
Huri Karataş
Huri Karataş 23 gün önce
Bende programı saçma buldum özellikle reklam olayı ne alaka çözemedim veya verilen tepkiler salakça sonuna kadar haklısın abi
Alattin Koç
Alattin Koç 23 gün önce
Kesin Didem denen kadının programinda olmuştur bu olaylar ne zaman TV de denk gelsem gerizekalı taklidi yapıyorlar resmen flaş TV oyunculuğu
Beyza ER
Beyza ER 23 gün önce
Gerçekten de dediğin gibi kardeşim içim almadı izlemeyi 20. dakikasında çıktım yani iğrençlik gerçekten de… Yazıklar olsun…
leyla şentürk
leyla şentürk 24 gün önce
Akıl mantık var Dilek ve eşi neden köye iftira atsın bir tane geçerli sebep gösterin
jdhkxbege
jdhkxbege 24 gün önce
Şimdi ise dilek yok
Tolga Salihli
Tolga Salihli 24 gün önce
Burak kardesim aferim sana 🙏 videolarin ayni Senin gibi cok kaliteli
aslı aksoy
aslı aksoy 24 gün önce
ayy bu programın sunucusu asla sorunu çözmeye çalışmıyor, kimseyi dinlemiyor. ordaki doktorları falan inanılmaz azarlıyor. bu konuya özel değil her olayda aynı gerzekliği yapıyor.
E-mine Soyyigit
E-mine Soyyigit 24 gün önce
Kiz 18 bile degil normalde ewli olmasinda acma o programma degil koruma altina alinmasi lazim ve piskoojik desdek almasi lazimda
Cemşir Übertike
Cemşir Übertike 24 gün önce
gaga bulutun hesabina bayan niki ile yorum yapiyormusunuz ?????????
Şevval
Şevval 25 gün önce
Başına geldiği zaman anlarsın o zaman didem de olmaz müge de boş insan programdan iğreneceğine bunu yapanlardan iğren
Taner Montaner
Taner Montaner 28 gün önce
Kusura bakmayın ama ben inanmıyorum Dilek'in olayına. Biseyler dönüyor ama ne. Kocasında bir bokluk var. Bir tv köyde birkaç kişi ile konuştu TRpost mevcuttur.
Nur Babeella
Nur Babeella 29 gün önce
Burak gerçekten haklı konuştun bir tek ben sinirlenmemişim o kadına
HüseyinYasemin Narinoglu
HüseyinYasemin Narinoglu 29 gün önce
Izlerken düşündüğüm her şeyi dile getirmişsin ağzına sağlık 👏
Fatma Kayhan
Fatma Kayhan Aylar önce
Kesinlikle katılıyorum
Gendab
Gendab Aylar önce
Doğru
yeşil kayısı
yeşil kayısı Aylar önce
Çok doğru konuştun gerçekten. HELAL OLSUN SANA
H
H Aylar önce
Para için her şeyi yapar insanoğlu. Zayıf olanı ben korumazsam sen korumazsan ezecek adalet korumazsa Allah bize sorar. Tebrik ederim. Sinirini anlıyorum. Ama bu tepkiyi verebilmek için vicdan gerekir. İnsan olmak gerekir. Aşağılık olmayan insan olmak.
paşa pofudik pasha
paşa pofudik pasha Aylar önce
En kaliteli programi muge anli yapiyor. Reyting icin degil de gercekten insanlara yardim etmek icin program yapiyor.
Guner Sufurler
Guner Sufurler Aylar önce
Aklına sağlık.
Guner Sufurler
Guner Sufurler Aylar önce
Çok haklısın çirkinlikler bu derece sergilenmez,sadece iddia ile karalamaya gerek yok yasaya bas vurulur doğru olup olmadığı anlaşılır.
Nuray İsmailoğlu
Nuray İsmailoğlu Aylar önce
Bir kişide biz duymadık çok şaşırdık Demiyor. Herkes inkar ediyor. Siz o evde mi yaşadınız, nasıl bu kadar rahat inkar edebiliyorsunuz. Bu suçlu psikolojisi başka bir şey değil. Karalanmamak için bu kadar alçalmaz insan olan.
Aysen Örgü
Aysen Örgü Aylar önce
Helal olsun oğlum
Dilara Çolak
Dilara Çolak Aylar önce
Bende izledım çok haklisin . Çok üzücü durum mide bulandırıcı harbiden 😕
Tuhaf TV
Tuhaf TV Aylar önce
Kurban olduğum güzel Rabbim böyle şeylerle sınamasın
Büşra Üstün
Büşra Üstün Aylar önce
Yayına baktım aşırı haklısın aşırı aşırı haklısın böyle bir üslup ile konuşması travma üzerine travma yaşatmış ve bu insanlar gerçekten bu işi asla yapmamalı. Mahallede dedikodu yapar gibi konuşuyorlar.
Mehmet Gur
Mehmet Gur Aylar önce
Keşke iki kere beğenme butonu olsaydı o kadar haklısın ki senin videondan önce izledim tıpatıp aynısını düşündüm eksiğin var fazlan yok
Hazal Uzun
Hazal Uzun Aylar önce
Agzina saglik icimizden gecenleri dısa vurdun muge disinda diger programlar reytng muge yeter
Gizli ksks
Gizli ksks Aylar önce
Dikkat canim turkiyem bu dilegi yanindaki suc makinasindan kurtarmak icinn ne bekliyoruz acaba didem purogrami👎👎👎👎👎👎👎👎😠
Gizli ksks
Gizli ksks Aylar önce
Sevgili kardesim reytig ugruna rezillik sonuc cozum mu dahada ifsa rezillik ahlaksizlik ( Genc olmana ramen ilk kez izledim srni 50 yasinda ablan olarak tesekkurler .👍👏👌❤ purogramda ki hersey ahlaksizca sereften yoksun Dilek iyi birsey olsa her turlu kurtulur merak etme / yanindakide onun p....gi emin ol sevgiler guzel kardesim basarilar
Gul Jorayeva
Gul Jorayeva Aylar önce
Afarim çok haklısın aynen doğru söylüyorsun , keski herkes senin gibi düşünseydi , ağzına sağlık 👍👍👍
Sümeyye Tattu
Sümeyye Tattu Aylar önce
Bu kız keşke çıkmasaydı buraya ya bu nasıl bir şey bu nasıl bir hayat ya keşke ben ölseydim de böyle bu kızı bu halde görmeseydim ya devlet imiz yok mu bu kıza yapanları idamm etsinler Nalet olsun sana bunu yapanlara
Şerife SOYLU
Şerife SOYLU Aylar önce
Çok doğru noktaları tespit etmişsin. Önce programı izleyip sonra buraya gelmiştim. Gerçekten sunucunun tavrı benimde hiç hoşuma gitmemişti. Müge Anlı şu olaya bir el atsa keşke..
vatansever gurbetci
vatansever gurbetci Aylar önce
Helal sana burak,gercekten cok sacmaladiöar cok uzattilar. Iki reiting insanlarin onurundan üstün tutuluyor,gelen yayin yasaklarina sasmamali ayrica daha cok yasaklar gelmeli,bu arada söylemeden edemicem dilegin esinin suratinda (ben palavraciyim)yaziyo :)
Sinem Dila
Sinem Dila Aylar önce
Bende izledim programı. Buraga kesinlikle katılıyorum. Didem arslan o kadar fake, saçma sapan tepkiler öyle sahte yorumlar yapiyo gibi geldi ki bana da. Ekranı yumruklamak istedim ya🤬
Elmas Katmer
Elmas Katmer Aylar önce
Çok haklısın Burak kardeşim. Aslına bakarsan mevcut program da kızcağıza tecavüz etmiş oluyor
Kübra Kübra
Kübra Kübra Aylar önce
17yaşında çocuk..izledim dedikleriniz çok doğru
Kadiriye Orta
Kadiriye Orta Aylar önce
Çok çok çok doğru söylüyorsun kardeşim,işte bu yüzden gündüz kuşaklarının hiç birini izlemiyorum midem bulanıyor.o kadar içimden söylediklerimi dillendiriyorsun ki,teşekkür ederim kendi adıma.Allah razı olsun
Melikenur Kaya
Melikenur Kaya Aylar önce
Haberle yeni karşılaştım Hepsini izledim ve yüzde yüz haklısın kardeşim
Uğur yeŞil SiYah
Uğur yeŞil SiYah Aylar önce
Burak kardeşim eline sağlık tespit gibi tespit o kadının tepkileri çok yapmacık evlendirme programı sunar tarzda müge anlı gibi değil tamamen reyting uğruna sanki bölümler halinde sunacak boyle büyük bi olayda bu tarz sorular olmaz aaaa bakın bakın iyi dinleyin der gibi üsteleyerek soruyor yazık günah her kez yapamaz bu tarz programı.. Yazık harbiden ŞOV tv
Ayşe B
Ayşe B Aylar önce
Ben acikcasi nedense bu kiza pek inanmiyorum kiz diyo cimere yazdim polise gittim diyo ve o koyden bi tane adam cikmsmismi anlamadim
Number67#squidgame
Number67#squidgame Aylar önce
Müge Anlı işi için Hukuk okumuş kadın bence tek yapması gereken kişi o
Ayaz Ata
Ayaz Ata Aylar önce
Gayet mantıklı bir eleştiri olmuş
Elmas Yılmaz
Elmas Yılmaz Aylar önce
Bu arada kardeşim sow tv masum bir kızı kullanmıyor! Danışıklı dövüş var ortada... reyting arttırmak için bu senaryoyu yazmışlar, bir çift kalitesiz insanı baş role koymuşlar. O ikili de reklamın iyisi kötüsü olmaz kabilinden kabul edip üstlenmişler olay bu.
Elmas Yılmaz
Elmas Yılmaz Aylar önce
Dilek albayrak ve kocasinın söyledikleri iddia değil düpedüz iftiradır! Sosyal medyada nasıl tanınabiliriz nasıl prim yaparız diye düşünmüş böyle bir şey ortaya atmışlar. Yalan dolan da zaten show tv'nin yaptığı en güzel şey...
Elmas Yılmaz
Elmas Yılmaz Aylar önce
@Melike - kadın olmakla ne alakası var saçmalama! Aralarındaki diyalog mimikler anlatıyor her şeyi zaten. Bildiğin flash tv oyunculuğu... kadın olmak saçma sapan insanları desteklemem, suçsuz insanları da yuhalamamı mı gerektirir ben anlamadım.?
Melike -
Melike - Aylar önce
Yuh sana sende bir kadınsın nasıl emin olabiliyorsun bu kadar
Kaan Telekom
Kaan Telekom Aylar önce
Dogru bende izledim
Hatice Nur Yurtalan
Hatice Nur Yurtalan Aylar önce
Kadın programi yapamıyor sonunda biri de gerçeği anladı.
BelirsizlikİlkesiBirBen
BelirsizlikİlkesiBirBen Aylar önce
8:35 hangi olay ?
Burkie TAA
Burkie TAA Aylar önce
Kızın anlattıkları gerçek mi? Bir kaç yerde yalan oldugunu duymuştum.
Uriel
Uriel Aylar önce
Adam reşit olmayan bir kızla sanırım hamileyken evlenmiş çocuğun kimden olduğu belli değil kendini riske atıp programa çıkıyor konuşurken gülmüş vs psikolojisi bozulduğu için olabilir mi?
salar jahanshahi
salar jahanshahi Aylar önce
Adamsiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Mizgin. Sk
Mizgin. Sk Aylar önce
👏👏👏👏👏
Harun Yıldız
Harun Yıldız Aylar önce
yemin ederim çok mantıklı açıklama yaptınız dilinize sağlık .
Beyaz Siyah
Beyaz Siyah Aylar önce
Tek gerçek müge anli
Zehra Gokmen
Zehra Gokmen Aylar önce
Bahattin'den çok kötü kokular alıyorum
Redmi Note9
Redmi Note9 Aylar önce
o kocasi dediyi şahsin araşdirin vevtutuqlayin nolat o bahadin kendisi bir zorba kendi karisina sayqisiziqla rezil ediyo dacini kesiyo iyi nr beklenile bilirki boyle birisindrn
Redmi Note9
Redmi Note9 Aylar önce
guya kocasi hanimini rezil ediyo para icin yapiyo
Redmi Note9
Redmi Note9 Aylar önce
aynen doqru
Akif Çalışkan
Akif Çalışkan Aylar önce
Burak kardeşim ağzına yüreğine sağlık helal olsun sana yanindayiz
Kardeşlerim 29. Bölüm @atv
2:20:53
KARDEŞLERİM
görünümler 9 Mn
Yedik Yedik Noldu?! - Hastanede Bir Gün
33:25
OHA diyorum!
görünümler 265 B
Münevver Karabulut - Kriminal 9. Bölüm
24:11
Didem Arslan Yılmaz'la Vazgeçme 262. Bölüm | 23 Eylül 2021
1:59:10
Didem Arslan Yılmaz'la Vazgeçme
görünümler 376 B
GURMELER TİKTOK YEMEKLERİNİ DENİYOR!!
26:26
TepkiKolik
görünümler 512 B
Kardeşlerim 29. Bölüm @atv
2:20:53
KARDEŞLERİM
görünümler 9 Mn
Yedik Yedik Noldu?! - Hastanede Bir Gün
33:25
OHA diyorum!
görünümler 265 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 26 Kasım 2021
2:14:09
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 1,2 Mn
Kimler benim gibi ? 😂🤣
0:10
Mertlia
görünümler 520 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Sena & Erdi Yaşar
53:45
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 89 B